söndag 9 november 2008

Lugn dag.

Moa och jag har varit ensamma hemma. Det lilla vi nu varit hemma, idag på fars dag.
Efter frukost gjorde vi stan osäker och sen drog vi ut till Pappsen.
Sen var vi kvar lääänge...där känner jag frid.
Och det känns som jag är hemma ( hos mig) alldeles för mycket.
SÅ skönt att komma bort! Så knasigt.
Men jag har inte ork att "flänga" runt längre.
Och alla har fullt upp på sina håll. Mitt liv består mest av jobb och dessa väggar.
Just nu.
Flera Sms har skickats idag men når inte fram.
Det KAN vara min mobil som dummar sig.
Likt datorn låser den sig i tid och otid.
Ett "kärt" sms lovade min goa lillasyster att vidarebefodra åt mig.
Tack så mycket för det.
Och jag kunde ju för all del plockat upp luren och ringt nu ikväll, O, jag brukar ju det, men, men...
det blidde bara inte.
Förlåt.
När vi kom hem började Moa o jag förbereda maten för morgondagen. Börjar ju en timma tidigare, dvs kl 13, imorgon och det blir bra tidigt och stressigt att laga mat å käka innan tolv. Men om det bara är att värma till så kan jag ju utnyttja timmarna innan i lugn o ro.
Köra i micron innan åkdags bara. Det blir köttfärsgratäng förresten:)
Vid halv åttasnåret kom boysen hem och då var det slut på lugnet.
Knappt läge å ringa då.
Vi hörs imorgon istället.
Ok?
Natti.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allt för dig syster!

Anonym sa...

Tack...min snälla omtänksamma...

Anonym sa...

Owe sa Ja vad gott!!!!!!!!!!!!!!

Populära inlägg