onsdag 19 november 2008

GOD morgon!

Så glad jag blev att S hörde av sig till dig!
En härlig vän.

En bister men härlig morgon är det idag!
Nu frös väl allt av vad rosknoppar heter, som fanns kvar framför huset.
De har stått på bristningsgränsen länge.
Varför tog jag inte in dom igår?
Tänk, rosor i november?
på tal om det...massor av jobb finnes där ute.
Inget "höstrens" har blivit gjort ännu!
Skäms på mig!
Och inte tänker jag gå ut och göra det idag heller.
Jag sitter ju här inne nu redan och är iskall om fingrarna.
Så det så! Ses...

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon själv du
Hoppas du fått sova gott och känner dig utvilad nu

Linda sa...

Jo men här går det undan! Satt du och väntade med fingrarna på tangenterna, hihihi? ja faktiskt så känner jag mig pigg idag! Vaknade innan klockan ringde...

Populära inlägg