tisdag 4 november 2008

Spökflygare!

Hela förmiddagen har de flugit runt här å lurat mig. Vet inte hur många gånger jag varit ute med kameran å glott! Det har dånat i luften o jag har höjt linsen mot ljudet.
Men nähä då! Då har motorvarvsljudet gått ner som att det stannat i luften och vänt på stället o dragit bort åt samma håll det kom igen! Inga vida lovar här inte!
Annars brukar de dra Holsby runt för att vända. Kör de nya plan, med bättre vändradie eller?
Och nu när dimman dragit "in" låter det ännu högre...förstärker dimman ljudet eller är det i min skalle det blir så för att man inte ser ett smack? Skulle ut och ta med Nicke när solen med nöd o näppe syntes, men då var batteriet slut naturligtvis och jag gjorde en snabbladdning för att kunna ta EN bild åtminstone. När jag kom ut igen var sola helt borta! Typiskt!

Inga kommentarer:

Populära inlägg