måndag 17 november 2008

Måndagkväll igen.

Det rullar verkligen på snabbt.
Det är ju bara en stund sen jag klev upp!
06:45.
Nu har Mosing parkerat med stickorna i händerna, i sängen. Sen hon fick stickorna av mormor Birgitta är det det som gäller. Verkligen kul att hon har något kreativt för sig. Just nu håller hon på med att par vantar till sin kära docka.
Emil ska absolut ha tumlaren på i rummet bredvid för att kunna somna så nu drog den igång;)
Tur att den är igång för det mesta på kvällarna då.
Själv är jag på helspänn efter arbetsperioden. Gick av i lördags morse som sagt, men det är tufft att få den här tröga kroppen och det mentala att förstå det! Kroppen värker och hjärnan "nojjar" mera än någonsin!
Ska beställa tid för massage imorgon. Jag fick ju en timma i julklapp av Solvieg ( svärmor ) som jag fortfarande inte utnyttjat. NU är det dags. Undrar varför jag hållt på den så länge?
Det blir ju inte ränta på ett presentkort precis, hahaha!

Inga kommentarer:

Populära inlägg