fredag 21 november 2008

DANSA SAMBA MED MIG?

SKULLE SE UT DET!
Nä då, jag ska bara ta fram sjumetersslangen och ta ett tag på golven nu när man är själver en stund!
De övriga i Familjen har stuckit på bandyträningen.
Och i morgon väntas en heldag borta någonstans.
Fast då blir "fisen" hemma med mig.
Moa skruvade väl lite på sig om morgondan, men ska hon vara med får hon ta bortagrejjer med.
Inte bara vara med på det skojjiga.
Och förresten, det är kul borta också, det är mest nerverna som spökar tror jag.
Men vad vet jag?
- Mamma! Du fattar ju ingenting!
Det är standardfrasen nu för tiden.
Bara att vänja sig.
På tal om något annat!
Jag är gammal nu!
Fick jag minsann höra av en pojkvasker på 20-23 år igår.
HM?
Är det nu 40 årskrisen ska sätta in?
Hahaha.
Skulle inte tro det.
I morgon kanske?
Då får jag väl ta ut det på städandet i så fall.
Moppa till golven rejält!
Hoppas det inte kommer någon på besök när jag håller på med det bara!
Moppvarning!
HA EN SKÖN FREDAGSKVÄLL. ALLA!
Nu ska stereon igång. Städningen går lättare då.
Och jag som älskar att sjunga kan gala loss ordentligt nu när jag går här och "drar". (i dammsugarn)
Tjabs så länge.


3 kommentarer:

mickevera sa...

Du skriver att du är gammal.Du är mitt i halva livet, härliga tjej. Jag tror inte vi ska fundera så mycket framåt eller bakåt.Linda du är Linda och det är jag glad för.Det är väldigt många som är glada för de. Jag vet att du kör ditt "race" och du är på rätt väg! Lyssna på mej som är lite äldre och tycker att det är nu som livet börjar !!!!!!!!!

Anonym sa...

Då kan vi ju "krisa" tillsammans, om det nu är så att man ska ha ålderskriser *L*

Anonym sa...

Den där StigHelmer har alldeles rätt. Varför se i olika riktningar, lev för dagen. Inga garantier för imorgon så ta vara på stunden. Vi älskar dig det vet du. Alfa//

Populära inlägg