lördag 22 november 2008

Det blidde ingen...

...Samba.
Ingen vals heller för den delen.
Sjumetersslangen fick hänga kvar i städskrubben!
Jag gjorde något så harmoniskt som att hänga upp nya gardiner i sovrummet, hahaha.
Något som brukar ge mig svettpärlor annars.
Skutta upp och ner på stolen.
Flytta på stolen, av misstag ställa stolen på gardinlängden och hålla på att dra i golvet själv när jag ska upp med stången i hållarna...
Hur många gånger tror ni inte det har hänt?
Det enda som hände igår var att jag höll på att dratta på "arschlet" när jag klev av stolen.
Jag hade nämligen vikt ihop och lagt den förra gardinen där.
Men som på lika säkra ben som en Gnu så hände inget;)
Den här gången, är väl bäst att tillägga.

Nu har Moa och Andreas åkt på banbyäventyr och kommer inte hem förrns till kvällen.
Jag går här hemma och håller tummar och tår, att allt går bra.
Det enda som grämer mig är att hon, den lilla rangliga gospluttan inte äter ordentlig frukost!
Men vi gjorde några smarriga tunnbrödsmackor igårkväll som de ska ha som färdkost.
Så igentligen behöver jag inte grubbla på "dä häller"!

Några gulliga kommentatorer var i farten vid förra inlägget!
Va det känns gött att höra!
TACK!
(Fast det var ju inte jag som kallade mig gammal)
Men ni styrkte mig ytterligare i att JAG ÄR I MIN BÄSTA ÅLDER!
För som jag trott så är det efter trettiofem den är?

Inga kommentarer:

Populära inlägg