söndag 23 november 2008

Snart

är då denna helg och frivecka över. Nya tag imorrn då!
Hoppas jag får åka med R. Min bil ska in på verkstan och hälsa på.
Motorlampan måste släckas bl.a annars går den inte igenom bes.
Det är kollat i datorn förut men inga fel hittades.
Men det vore ju bra om den inte lyste hela tiden.
Man vill ju kunna veta när det verkligen blir ett fel.

Imorgon blir det upp o hoppa halv fem igen då. Ska bli skönt att
komma igång igen faktiskt, även om den tiden är lite föööör tidig.
Tre fm.
Tre em. Varav lörd är 5 + 1 timme.
Sön 06-18 och slutligen tre nätter. KLART!
Sen är jag ledig en vecka igen.
Idag har jag fortsatt där jag slutade igår.
Har möblerat om lite i "andra" hallen.
Flyttad på Gotthards kista. Och under den fanns det möss! (läs dammråttor)
De slank ner snabbt och smidigt i sjumetersslangen.
Sen moppade jag till en aning på golvet efteråt. Glänsande!
Eddie står numera vid fönstret istället.
Det finns ett element där så han får lite extra värme.
Kan behövas då det har börjat dra väldigt kallt från kattluckan nu.
Snart dags att slå igen den.
Fast det får vara ett tag till.
Förra gången tror jag inte vi täppte till där förrns i januari. ( i år)
Ha en fortsatt trevlig " ettermidda" nu och ha en mysig kväll. Ses.

Inga kommentarer:

Populära inlägg