tisdag 18 november 2008

Luddiga Linda.

Ja, men det är inte helt enkelt att vara jag och förklara saker så andra förstår, hahaha.
Angående förra inlägget alltså. Jag blir så dramatisk mellan varven så.
De som känner mig vet hur jag menar...tror jag?
Dagen har varit lugn. Jag hade en del sömn att ta igen tydligen, för när barna var uppskjutsade till skolan gick jag och tog det lugnt med morgonnyheterna på tv:n. Somnade.
Törs knappt tala om det men...jag sov till tolv!
Emil slutade vid halv ett. Jag kunde ju försovit mig!
Piiiinsamt!
Nu har jag precis kommit hem från drop- in- solariet. Ryggläge igen alltså, hehehe!
I morgon blir det full rush!
STÄDTAJM!
På torsdag blir det nog inget "här inne".
Då sticker jag och mina goa arbetskamrater till Danmark!
Hoppas bara att väglaget inte blir av det glattare slaget. Men jag tar ju åksjukepillret så jag lär ju inte märka så mycket. Jag "däckar" ju av dom!
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Populära inlägg