lördag 3 januari 2009

Värre...

Snörvel.
Huvudvärk.
Ont i "bihölera".
Varje morgon samma symptom, fast värre o värre.
Efter ett par timmar...borta!
Ja, bara jag hinner jobba färdigt de här dagarna innan jag blir liggandes så är jag tacksam!
"Snålänning" som man blitt;)
( törs jag gå ut nu?)
- 11 ute vid åtta. Nu två timmar senare bara - 9...
Det skulle ju bli mera snö idag så det finns väl hopp om att det ändrar sig till det bättre, ytterligare.
Idag börjar även Emil i bandyskolan.
Kändes lite grymt att skicka iväg dom i den frusna världen idag.
Men de håller nog värmen.
Det ser Jens till!
Han är den bästa som finns att få barn att ge mer än de tror de klarar av!
Och alla älskar honom.
Jag med höll jag på att säga.
Nä, men han har hjärtat på rätta stället...han är fantastisk med ungarna och det står ju högt i kurs naturligtvis!
Have a nice day...ses.

Inga kommentarer:

Populära inlägg