fredag 30 januari 2009

Nu är det så här!

Jag sitter i mitten. Sekunden innan hade jag hundar ända in i öronen;)
Jag hoppade över det "eftersatta" hemma och drog trettifem mil till Kolbäck istället, hahahaha! Utan förvarning! Hemma vet de naturligtvis var jag är. Barnen gick till svärmor efter skolan. Vi skildes åt i morse och Moa sade på sitt speciella, omtänksamma sätt att: -Mamma? Ha det så kul nu! Love you!
Detsamma Moa, detsamma!
Huvudtanken med den här snabbvisiten är att hälsa på farmor( 95 bast). Hon har det inte så roligt just nu. Och det passade så bra att svänga förbi här på vägen. Jag är ju inte så tuff att jag åker upp hit och vänder samma dag längre. Nu har jag en natt i alla fall. Imorgon åker jag hem igen efter att ha kramat om lilla farmor en stund och pratat. Vill ha Söndagen i lugn och ro innan jobbet på måndag, som sagt! Hej så länge.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar överraskning det blev.

Anonym sa...

förstår att du inte hann med "mej" denna korta "frivecka" men det kommer väl en ny...

maria sa...

Hej på dej!
Att du orkar fara så långt.själv klarar jag bara typ 10 mil.Ha de så bra.Kram Maria

Anonym sa...

Owe sa
Linda ringde, -du får inte släppa ut hundarna nu ??????????????????
-Ä vaddå då??????????????
-Jag ser erat hus nu.
-Är du här nu???????????????
Linda får göra så här fler gånger det är ju en bit emellan.

Populära inlägg