tisdag 27 januari 2009

Go morgon!


Min morgon började halv fem i morse. Vaknade av att soffan jag somnat i helst ville kasta ner mig på golvet!
Jag stapplade in på toa, höll mig i väggarna. Jodå, nu är det dags igen.
Yrseln kommer när som helst utan förvarning.
Och jag som ska jobba extra idag o imorrn...får väl se hur det går?
Hoppas att jag har nån åksjuketablett kvar. Det brukar dämpa illamåendet.
Blir det värre kan jag ju inte jobba naturligtvis. Dels är jag ju livsfarlig i trafiken på vägen dit, dels kan jag ju förorsaka elände vid maskinen.
JU!
Och sabla kli i ansiktet har jag.
OCKSÅ!
Pannan, kinderna, hakan, halsen och öronen har é full me små prickar.
Vet inte vad det kommer sig av?
Har haft det några dagar.
ANNARS är det ok här faktiskt;)
Barnen är i skolan osv.
Såg ni förresten på dokumentären på femman igårkväll om Dede- hälften man, hälften träd?
Synd om ni inte gjorde det. Hoppas att han tar emot hjälpen i form av invärtes behandling av läkaren...
Ni ser en "del" av honom på bilden ovan. Det är hans hand! Och hans bror får hjälpa honom att tända en cigarett...jisses!
Fast när han log sken det igenom vad vacker han är! Såg ni det? (Han är täckt av vårtor i ansiktet med.)
Vad gnäller jag om? Lite utslag...



Inga kommentarer:

Populära inlägg