måndag 5 januari 2009

Agneta har tyckt till i Aftonbladet!

Det ja?
Så duktigt!
NOOOOT!
Jag blir förbannad på sån här trångsynthet och fjuttighet!
Så här stod det att läsa i papperstidningen Aftonbladet SMS:at igår:
-Stäng alla butiker för överviktiga.
Kan man inte sköta om sin kropp utan riskerar följdsjukdomar på grund av fetma, ska det inte erbjudas mode för dessa individer. Du blir vad du stoppar i dej.

Min spontana tanke när jag läst färdigt var att hon är väl så "svältfödd" att hjärncellerna tagit rejält med stryk!?
Och vaddå individer?
Suck!

En jag däremot nickade instämmande med var Bengt Nordström:
Ekonomer och politiker påstår nu att finansmarknaden handlar om förtroende och optimism.
Jag som hela tiden har trott att ekonomi rört sig om sunt förnuft och enkel matematik!

Inga kommentarer:

Populära inlägg