torsdag 1 januari 2009

Jag fick massor med sms inatt! Och under dagen.

Jag kunde skicka tillbaka till en del innan batteriet tog slut i mobilen. Inatt.
Beklagar det.
Men jag tackar så mycket härigenom.
P skickade ett fint sms under dagen och jag gick och funderade en stund hur jag skulle svara men tydligen funderade jag för länge...det försvann.
Och Jessie skickade.
M, min gode M skickade också ett som jag inte heller svarade på.
Och det var INTE för att ge igen!
Tack käre du!
Jag har en aning om att det var fler som inte fick tillbaka.
Och nu känns det som: att det är så dags nu?
Under dagen igår låg mobilen överallt i kåken kändes det som.
Till slut fick den bara vara.
Kan ju inte ha den med hela tiden.
Så var det med det.
Tack till alla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du undrade vad det var för nr jag skickade ifrån så var det datanr...

Anonym sa...

OK! Ja, lite undra ja;)
kram

Populära inlägg