söndag 18 januari 2009

Som barnrumpor!

Nej, inte så...
Jag pratar om mina fötter.
DE är lena som barnrumpor.
Och jag vet ett flertal till som har lena, fina och ompysslade fötter ikväll!
Mmmm, Marabou så gött de va!
Tack för inbjudan!
Det var ett trevligt "avbrott" och kul att komma å träffa andra(s) fötter, hihi.

Annars har dagen varit slö. Har naturligtvis gått och småplockat med ditten och datten.
Vad annat kan man göra?
Jobba, äta, sova som han sa "R", det är så dagarna går...
Nu är barnen nattade och jag ska väl snart krypa till kojs jag med, med mina lena, goa.
Och något att se fram emot till nästa frivecka har jag också!
Vad?
Vi får väl se.
Natti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja här är en till som ska krypa till sängs med lena goa fötter

och jag vet någon som också ser fram emot din frivecka...

Linda sa...

Tack anonym. Det ska bli kul. OCH nyttigt för mig.

Populära inlägg