torsdag 1 januari 2009

Nästan omöjligt ju!

Ja det blev en besvikelse att gå ut och försöka ta en eller ett par bra bilder av fyrverkerierna inatt. Här är den som blev bäst och den är urkass! Nicke vägrade att fokusera! Och jag ville ju inte ha med halva byn för att den skulle fokusera på något!
Jag provade allt möjligt. Till och med den lilla enkla digitalkameran jag hade förut tog villigt och glatt bilder på himmelen om jag ville det! Igår stod jag och stampade och fyade när N inte ville som jag! Surrade och sökte bara! Varför kollade jag inte i instruktionsboken innan?
Var har jag lagt den?Ser ni något med bilden förresten?
Jag gjorde en sak som jag inte brukar göra annars.
Inte såå ofta i allafall.
Tror nog att "MALMEN" kan lista ut vad det är?
Eller?
Någon annan?

Inga kommentarer:

Populära inlägg