fredag 9 januari 2009

Åh,så härligt!

Läääänge har jag letat efter en skiva.
Idag hittade jag den!
Fast jag hade för mig att det var med två artister till.
Inte underligt att jag inte fått tag på den.
För mig är det en riktig nostalgiskiva!
99 med A Glennmark.
Jag som inte ens är så förtjust i hans musik.
Men DEN skivan. DOM låtarna...
Den andra jag beställde är med John och Yoko.
Double fantasy.
Jösses vad jag kommer gala loss!
M.
Dom blir bra i min blandning av CDskivor.
För där finns allt från Magnus & Brasse till Cornelis W.
Klassiskt, synth, pop, rock, techno, you name it!
Till och med Sickan Carlssonskiva finns. Ljuvliga människan!
Stoppa mig i ett fack e nog väldigt svårt.
Men får jag säga det själv så, övervägande hårdrock med inslag från det glättiga 80-talet.
Dansband gör sig dock inte nåt besvär här.
Ska väl inte ljuga, en och annan låt finns det väl som fastnat nån gång...

Inga kommentarer:

Populära inlägg