tisdag 13 januari 2009

High school musical 3

Den kan jag utantill nu:)
Nästan. Moa spelar skivan varje dag. Faktiskt så är ett par låtar rätt bra.
Sjungvänlig.
Stod och gol medans jag stekte kvällspannkakor till fröna nu ikväll.
Faaast jag fick be henne stänga av efter femte varvet. Det blir ju lite för bra.
Fast å andra sidan fick ju far höra på mitt och han sa aldrig nåt. Vad jag minns.
Möjligt att han bad mig sänka?
Vet att han protesterade när jag rattade in Radio Luxenburg på nätterna, hahaha!
Kör dom än? Jädrarns va bra kanal det var.
Kommer ihåg att jag spelade in Nenas 99 Luftb innan den kom på Tracks här.
Och Lalala lalala host host vad hette den?
Hm får gå å kolla...Scotch! Disco band och Delirio mind...
Några till blev det på bandet.
Sen bad jag skolbusschaffisen att spela den i bussen.
Å vilket ramaskri det blev på de andra!
Ridå!
Vad var det för skit jag hade? Men det var väl bara för att det var jag som...så var det jämt!
En tid senare spelades låtarna överallt!
God natt...



Inga kommentarer:

Populära inlägg