onsdag 28 januari 2009

Onsdag morgon.

Inte så mycket att förtälja.
Man har efter påtryckning från kommunen börjat montera ned tälteländet utanför vårat köksfönster.
Så skönt!
Jag hade tänkt visa er en bild men det blev en aning pinsamt när jag stod här på övervåningen tidigare och skulle ta kortet.
Precis i den sekund jag skulle trycka av tänder Moa lyset i taket och jag och kameran vid näsan badar i ljus.
Och nedanför på väg in på sin arbetsplats kliver en dam och vänder huvudet mot ljuskällan.
Tada!
Där står jag.
Undrar just vad hon trodde?
Usch...

Inatt var soffan snällare;)
I vanlig ordning var det där jag slocknade.
Jag är yrfri, dock inte virrfri.
Imorgon börjar min "del" av friveckan.
Sista passet i eftermiddag.
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

dax för "frivecka" ? då vet du vad/vem som väntar...

promenadsugen
välkommen bort

Linda sa...

Tack så mycket.

Populära inlägg