måndag 10 mars 2008

Tack!

Den här resan är en present till mig själv! Jajamän. En stor fet egoresa och ingen ska kunna säga att jag inte gjort mig förtjänt av den! Min man har inte med en suck eller minsta antydning visat att det är en onödig resa. Sen spelar andra människors kommentarer eller anspelningar inte någon som helst roll. Han vet vad jag gick igenom förra året, vet hur all ångest tärde. Mina närmaste vänner som också följt mig, vet. Det fanns också vänner som inte ville eller kunde vara där, när jag inte var mig själv och väldigt nere, de är inte heller mina vänner idag. De är borta ur mitt liv. Men nu är allt ok. Och jag sa till mig själv, när allt är ok ska jag åka bort på en drömresa. Dagen är här snart. Och Andreas klarar sig helt fantastiskt med våra barn när jag är iväg. Jag är inte någon som bara skiter i och bara åker ifrån min stackars man med med två barn som någon sade till mig. Vet ni, då skrattade jag rätt ut. Tack alla som stöttade mig. Andreas. Mor,Owe per telefon närsomhelst. Birgitta. Pappa som följde mig till röntgen mm , Svärmor. Min förman, arbetskamrater, mina små underbara barn som tyvärr fick ta en del ångest. Men de tvivlade aldrig. Det är inte farligt, sa de. G. ÄR HELT FANTASTISK. Grannar, Håkan E i Ufo-Sv. M.FL. TACK ALLA! Det här kan låta väldigt dramatiskt. Det var inte några "farliga cystor" i njuren, men innan jag fick veta och det tog flera ångestfulla månader dit. Det var vidrigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet Linda att du alltid, när som helst kan ringa mig. Jag finns ALLTID för dig och du har Owe också. Jag älskar dig.

Mom

Anonym sa...

Ledsen att jag inte kunde hjälpa till med den sörmländska släktens sjukdomshistoria.
/ Lillasyster Jessie

Linda sa...

Hello Jessiegumman. Det har du väl ingen anledning att vara? Kram

Populära inlägg