torsdag 13 mars 2008

Påminnelsen.

Dagens allvarsprat med barnen är gjord redan. Kunde läsa att barn på Holsbys skola blivit filmade av andra barn(tror jag) Slagna, förnedrade och utlagda på Youtube med rubrik Holsby -entertainment. Tack Louise för att du slog larm direkt så ni fick bort det därifrån. Har haft pratet med barnen förut att de inte ska gå med på att bli fotade eller filmade av andra så talet idag blev mest en påminnelse.När jag körde barnen till skolan gick mormor Birgitta mot den och ungarna jublade. Jag tutade. Hon "vickar"som mat-tant när nån är sjuk och Moa och Emil tycker det är jättekul när hon är där! Vidare är bandysäsongen över. Moa kom nedspringande kvart över sju med Beyrons Cupmedalj när jag satt med mina nyvaknade lusögon. Sen såg jag ännu sämre för det blev imma också. Tåren av stolthet! Vad duktiga ni har varit i vinter Tjejer!

Inga kommentarer:

Populära inlägg