lördag 15 mars 2008

NY VALP?

Jag höll på att sätta i halsen när jag läste mors dagbok nyss. Sälja ett verk, för att köpa valp? Höörröö du, kära mor? Jag kan påminna dig om ett o annat sen du va me valp sist? Hihihi...nä. Klart du gör som du vill. Har du alltid gjort. Och du gör det bra oftast så inga oroligheter härifrån.
Det kom ett sms nu som önskade mig en bra resa med möe kul. Klart jag ska MEN( som "Tony" säger) flyget ÄR en oro. Får väl hjärtstillestånd när jag kliver på? Då svarar den kära smsskriverskan S att: Det går nog bra bara jag aktar mig för sådana människor med stora lakan så dom inte har massa bom...r på sig. T A C K log jag snett. men dom sparkar jag där det putar!
Nä, allvarligt nu. S är helt ok och har inte såna fördomar som det kan se ut. Hon ville bara spela på min nerviga sträng!

Inga kommentarer:

Populära inlägg