lördag 29 mars 2008

In bed!

Emil och jag är risiga. Han har legat hela dagen feberrosig och med värk på olika ställen. Mest i huvudet. Jag har också ont i leder å i huvudet men fått ner tempen i alla fall. Hans började igår fast då trodde vi det "bara" va ett av hans migränanfall. Stackarn, men hans far hade det när han var liten så det är väl en arvegrejj? jo, vi har undersökt honom, kollat ögon osv men fler undersökningar krävs. Allt tyder på att det är migrän. Stackarn, 7 år och får dras med det och har gjort ett par år redan! Stort Tack till MP som jobbar för mig nu när jag är hemma! Och sen glömmer vi inte att ställa om klockorna innan vi somnar? - Klinga mina klockor.. hör mitt hjärtas slag...tralala. DET är en fin låt! Härlig att sjunga i en kör! Maffig! Nu fick jag den på hjärnan, haha. Bara att leta reda på texten innan jag lägger mig nu då, annars ligger jag väl o glor upp i taket en bra stund. Natti, natti!

Inga kommentarer:

Populära inlägg