torsdag 24 juli 2008

Torsdagssolen

Jo, men nu är det ju perfekt sommarkänsla! Varför dröjde det så länge? Andreas började jobba idag, kanske det har med saken att göra? Suck...nä, det bara är så. Och jag ska jobba eftermiddag t.o.m lördag. Söndag 6- 18. O sen kan man ju ge sig sjutton på att det drar in en front m regn lagom till, låt se, frammåt torsdag? Då går jag på frivecka nämligen! NU kraxar jag på ordentligt!
Idag har jag f.ö bränt alla bilder på CD (kanske datorn går snabbare när det blir massa ledig plats) o sen mellan varven sprungit ut på balkongen till ovan nämnda strålande värme. Måste ju suga i mig vitaminerna. UT NU ALLA O BUNKRA! Det behövs bara en kvart varje dag så är behovet av solvitaminerna fullt. Man är ju som solfångarna på taket!? Hej...

Inga kommentarer:

Populära inlägg