måndag 21 juli 2008

Denna dagen.

Jobbat förmiddag. Gäspat gäspat o gäspat. Munnen har varit farligt nära att låsa sig har det känts som. Just nu är jag smått irriterad på en viss sjuåring som gett sig sjutton på att han ska rita en bil. NU? Klockan 21:48? Dessutom ligger han redan. Skulle inte tro det grabben! Han gnyr o gnäller och retar oss allihop...SOV!

Kvällen har jag som ni ser nedan, ägnat åt att jagat fjärilar med Nicke men inte en endaste hittade jag! Bara humlor. Inte för jag har nåt emot dem, nä´rå. De är riktigt charmiga. En såg ut som en humla fast väldigt ljus? Var det något sorts bi kanske? SÖT var den i alla fall! Och om ni kollar noga så har jag lyckats fånga fyra olika sorters humlor, om den vita nu är det? (Imorgon ska jag fylla i de olika namnen på dem. Har en bra bok där nere.) Natt på er alla!

Inga kommentarer:

Populära inlägg