tisdag 29 juli 2008

Orolig.

Har varit en lite orolig natt. Syrefattigt fast det regnade o åskade en stund på eftermiddagen. Det blinkade på himmeln men inga muller hördes när jag satte mig upp ur sängen o suckade lite. Undrade vad jag skulle hitta på. Kroppen ville sova men inte ögona...läste lite, hörde katter som morrade o skrek, funderade lite, men det va bara att lägga sig igen. Moa vaknade och kom över till mig och det blev lite mysigare. Kände att nu kan jag sova. Nähäerå, luften tog helt slut så vi gick ner där det va mycket behagligare. Smög o tassade på tårna så vi inte skulle väcka killarna. Men det gick inte lång stund så vaknade A. Hm. Det lär jag ju få höra sen idag ;). Fem timmar blev det i alla fall. Hoppades på mer eftersom jag ska jobba inatt. Men det är ju bara två nätter sen har jag en go frivecka igen!

Inga kommentarer:

Populära inlägg