onsdag 1 juli 2009

Vad tiden går!

Måndag tillbringade jag i sängen. Åtminstone halva dagen gick åt till det, efter mardrömsnatthelgen på jobbet. Den suger det sista ur en det kan jag lova er.
På kvällen åkte Suss och jag till Stenberga och såg "Smålänningarna".
Underbara skådisar.
I tisdags åkte hon och jag till Jönköping och shoppade. Lämnade snorisarna hos käre far, deras morfar alltså och det var underbart att inte behöva passa någon tid. Vi gick nog en mil på A6. Ikea fick också ett besök. Ca halv sju på kvällen var vi hemma igen och då var jag faktiskt helt slut och såsig i "hövet". Kunde somnat vid ratten och det är ju inte bra! Men Suss höll mig igång.
Idag har det varit införimorgonladdardag. Bara slappat och käkat glass med barnen. (Börjar jobba imorgon igen efter en NUTTEPUTTFRIVECKA. Endast tre dagar lång. Hur ska jag orka tio skift igen så snart?)
Tog en sväng till Aspö ikväll så barnen fick plaska en stund. Där mötte vi dalmatinern Arrac. En trind gosse på 2 bast. Älskade sanden och rullade sig och körde ner nosen och bökade. Ibland blev det med vidöppen mun också men det verkade inte bekymra honom det minsta! Tokstolle.
Så go!

1 kommentar:

mom sa...

Skönt att höra något från dig igen.

Populära inlägg