onsdag 29 juli 2009

Nu har jag ordnat det för mig...

...och Moa minsann;).
Med ett mysigt uppdrag som hundpassning är har vi tillgång till, pool (en riktig) solterrass, fint porlande från fontän och inte så lite utomlandskänsla i form av fina interiörer runtom. Det är bara palmerna och solen som fattas!
De som bor här har verkligen känsla för färg och form.
Det är så fint här så!
MEN var är solen?
Ups, där var den och ups, där försvann den!
Mörka moln tornar upp sig.
Och fast jag är nöjd egentligen vill jag gnälla på något som jag inte kan göra nåt åt!
Bara ett fåtal dgr kvar på semestern och min solbränna har inte stigit med en nyans mörkhet ens.
Fortfarande en blekfis alltså!
Nu hade jag ju ett litet hopp om att få ligga o dra mig här i en solstol ala Thaistrandsmodell men det ser grått ut förnärvarande...jaja vad gör det om hundra år?

Inga kommentarer:

Populära inlägg