fredag 17 juli 2009

Kramkalaset!

Moa och Emil trodde att hon skulle dyka upp som idag så ni kan ju gissa deras förvåning när hon stod utanför vårat hus med bussen igårkväll när vi kom hem från Maxi!
Jisses! De flög fram till henne!
Så fick jag då krama om min mor igen.
Det är lycka det.
Lite senare tog vi en skön promenad även om min rygg titt som tätt riskerade att fastna i krampläge strax ovan svanken.
Och orsaken till det är min fars "handjagare". Vem är van att köra med såna idag?
Vi var där ute en sväng på eftermiddagen och Emil började klippa.
Sen Moa.
Så fick jag rycka in och ta resten när de ledsnat.
Under tiden räfsade vi upp det goda gräset med klöver i o gav hönsen.
Nöjt gick de där och sprätte och kocklade.
Nähäe ni, nu får ni inte mer just nu.
Det ska duschas o fejas av nattlortar och platta ut anletesdragen med lite utslätningskräm;)! (gäller inte mamma, det funkar ändå inte, hahahahaha)
Så morrn da!

1 kommentar:

roffe sa...

Hej. Ha en trevelig helg

Populära inlägg