tisdag 14 juli 2009

Sent inatt...

...innan jag kom i säng.
Dels var det busfröna som har kompisar här o de låg och fnitsade länge,
dels var det något som jag trodde var pratat om redan som drog till mig över näsan. Fattade inte ens DÅ att du tog åt dig så. Men vi tar det när vi ses...
Ibland uppstår grejjer man gör/säger/skriver, till något som gör folk illa som man inte ens menar att göra illa och det beklagar jag djupt.
Nähä, inte grubbla mer det gjorde jag inatt så det räcker.
Det är väl märkligt att man sover så oroligt om man grubblar?
Och tankarna fortsätter där man slutade när man somnade. Vaknat titt som tätt.
Sen så här efteråt känns det inte så oöverkomligt, det reder ut sig...men med mörkret kommer oron.
Och med ljuset hoppet...
Och idag är det blå himmel igen och sågljudet utanför varvas med röster, hundskall, fågelkvitter och vad jag tror snart hammarslag. Jag skulle ju få sovmorgon till åtta sades det men hallå?
Kör igång nu då klockan é ju över nio;)
nu är det frukosttajm här, så godmorgon alla sjusovare det är semester!

1 kommentar:

Lotta sa...

Gomorron på dig !
Här är det med äntligen semester o sovmorron så man skäms ;)
Ha de' gott !

Populära inlägg