onsdag 22 juli 2009

En liten orm...

Har du ormfobi hoppa över att klicka på överskriften då.
Och nu är det gråa moln på himmlen igen. Kanske inte regn men det blir ju burrigt värre.
Och så denna blåst!


Nu en stund senare REGNAR DET!
Emil kommer inspringande o säger att Harry tagit en fågel.
Den lever än. Jag går ut och ser att den har rätt stora hål/ sår vid vingfästet invid kroppen och den flaxar bara med den hela, så jag ber Emil vända sig om och gör processen kort för den stackars flugsnappeungen...den skulle inte överlevt i det skicket. Men det gör ONT i mig tro inget annat!
En jag känner sa en gång att: GE katten en sån omgång så den aldrig glömmer det! Men det skulle jag aldrig kunna göra, herregu é inte det djurmisshandel så säg?
- Det funkade på min katt, sa denne. Den har aldrig tagit en fågel mer.
Jag ska inte säga vad jag tänkte då!
Men ni kanske anar?

1 kommentar:

Owe sa...

Du får väl komma hit här skiner solen och är varmt

Populära inlägg