onsdag 23 april 2008

När kvällen kommer får den late brått!

Så va halva friv snart gången. Tänk om tiden gick så fort när man jobbar? Idag har det gått i lugnets tecken. Fast på em nu vart det full rulle. Trädgården fick va den behövde och en del annat skräp ute från bodarna togs också bort! Vad kul det är att kasta! Kom inte in förrän klockan slagit åtta ikväll. Sade till svärmor som kom förbi för att hämta bakbordet, att jag har lust att kasta ut halva bohaget! Det känns så fullt så ibland vill man bara skrika ju. Det vore inga problem, det är ju det där med att komma igång bara. Va man samlar på sig? Men vi har inga möbler kvar av det som jag skaffade när jag flyttade hemifrån. Har ju flyttat en hel del och det blir ju rätt så kantstött efter ngr gångers kånkande. Få se nu...min etta i Kvill till tvåan med Lars, därifrån till far en sväng igen, sen till Järnfosen. Därifrån till Ädelfors. Pauliström. Kvill igen. Så blev det Holsbybrunn då A och jag köpte hus. Sen sålde vi det och han tog över sin mors hus som vi bor i nu. Två hus emellan. (Alltså hur nära som helst men det va jobbigaste flytten hittills!) Inte konstigt att möblerna blir kantstötta? Jaja, hoppas att slänglusten håller i sig ett tag till bara...I morgon sticker mor iväg på nöjesresa med kompisar. Med stor båt. Hoppas de får det bra med go mat och möe kul! Natti...

Inga kommentarer:

Populära inlägg