torsdag 3 april 2008

Militära vrålåk.

Idag sprang vi ut och skulle ta kort på "vrålåken" i luften, men tji fick jag. Hörde dom gjorde vi i omgångar Mosing å jag, en gång pekade hon DÄR! Men jag hann inte se. ATT, det är nog kul däruppe! Fast det är inget jag skulle vilja pröva på. Helikopter däremot. En stooor flappare vore häftigt. Eller Herkules. Ju större desto bättre. Låta mycket ska dom. Sen på mark"plan" då är jag lite inne på att ta lastbilskort. Får väl se? Jag har ju lite andra saker också som kostar att göra. Andreas har tex sagt att jag ska sälja min bil och byta. När det börjar bli en del att göra på mina bilar är det dags, enligt honom. Klart jag fattar det, eftersom han skruvar så mycket ändå. Men nu gnager det lite i mig för jag tycker om min lilla bil. Och hör nu här. Han sade som förslag att jag skulle skaffa en Passat. Men kolla bara hur dumt namnet ser ut, hahaha (skoja bara) Nä, VOOLVOO är helt perfekt för mig, punkt slut!

1 kommentar:

Owe sa...

Men Linda.
Du gillar ju varma vindar då är väl en Passat perfekt. Passat från Passadvinden och du gillade ju Volvokombin du hade förrut passatens variant är ju snyggare.
Och Volvo förrästen det ärju FORRRRD nu förtiden.
Ha det Owe

Populära inlägg