tisdag 8 april 2008

Joella!

Idag känns det lite bättre. Men vissa dagar blir omvärlden för mycket på någe sätt. Jag blir otroligt låg och känner så stark för det jag ser och hör i media! Hur orkar ni som jobbar som journalister och reportrar?
Nåt roligt från kvällsbestyren här i stället. Maken sade att nu var det dags för barnen att göra kväll. Det blev lite olika meningar om det å Emil och han började busa. - Vem är det som bestämmer, sa A och killade E i armhålorna. - Mamma, sa busfröt. FEL svar. Eller rätt om det va tokkittlad han ville bli! Det blev han. Han är röd om öronen fortfarande.
JOELLA!
(Här kommer några ord från Moa till Joella.)
Hej joella. Jag blev så glad när du skikade till mig. Jag önskar att det var sommar redan och du var här igen. pp från moa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära, älskade lilla Moa!
Idag är det Lotta som skriver, Joella är i skolan. Vår dator ska på lagning och jag ville äntligen skriva till dej innan dess. Nu har våren kommit, och lite värme är på gott intåg. Körsbärsträden blommar och gräsmattan skriker om att bli klippt. (Den är jättehög). du har fyllt år, eller hur!!! GRATTIS i efterhand! Mickelina fyllde 6 år i söndags. Det var första ggn som solen kom här i Tyskland. Vi längtar också efter sommaren och efter att träffa dej!! Kära hälsningar från oss alla, Lotta!

Populära inlägg