måndag 21 april 2008

Hej igen!

Nu är jag tillbaka. Friveckan är kommen! När jag vaknade idag kände jag mig glad och framför allt utsövd. Magen kändes också platt och ok så jag tog en tajt topp. I oktober vägde jag 75kg. idag 68.8! Och till mina 167 cm ö backen är det snart lagom. 63-65 kg sen är jag nöjd! När jag kom och gick över skolgården för att hämta barnen, mötte jag en mamma till barnens kompisar. Hon log och sa: Ta inte illa upp om jag har fel men är du med barn?
Behöver jag tala om att mina ansiktsmuskler inte alls gjorde som jag ville? Log tillbaka och dementerade?...Nä jag kände mig så snopen, besviken och jag vet inte vad! Jag blev faktiskt skitledsen! Så lätt försvann mitt goda humör och det nöjda över min viktminskning.
Jag får väl ta nya tag och skylla på min jädra svank i ryggen som alltid kommer att få mig att se gravid ut hur smal jag än blir!?

Inga kommentarer:

Populära inlägg