onsdag 26 augusti 2009

Tre fnittsiga tjejer...

...det livar upp mår ni tro:)!
Hämtade precis prinsen o prinsessorna från skolan.
Det har varit såååå tyst hela förmiddan...
A var hemma en snabbis och käkade vid halv ett bara.
Men jag behöver tystnaden så väl.
Lugnet.
Bara vara.
Men är det tyst för länge blir jag nere istället.
Dagens första skratt fick jag i ett sms från Pauliström... tack, precis vad jag behövde!

(Hade svårt att somna igårkväll.
Det sista jag tänker på är vännens förlust.
Det första jag tänker på när jag vaknar...
Vid de stora bilderna längst ned i bloggen har jag lagt in "hans" bild från mig.
När den tillägnades honom i ett inlägg tidigare fick ljusglimtarna bland molnen symbolisera hoppet om...nu ser de bara sorgliga ut.
Men bilden är till honom, kommer alltid att vara!)

1 kommentar:

Linda sa...

DET ÄR EN HIMLA MASSA STRUL HÄR JUST NU. 3 NÄTET FUNKAR KNAPPT OCH JAG SKREV ETT INLÄGG FÖRUT, SOM FÖRSVANN!orkar inte skriva om det igen. PRATA I TELEFONERNA FUNKAR INTE HELLER! MEN VI HÖRS NÄR ALLT ÄR OK IGEN. vET ATT DET VAR LÄNGE SEDAN HÖR MEN HOPPAS NI FÖRSTÅR. DET ÄR ANNAT NU. SJUKSKRIVEN OCKSÅ. SÅN FRUKTANSVÄRD VÄRK I KROPPEN. TILL O MED ATT GÅ ÄR SMÄRTSAMT. SÅ TILLS ALLT BLIR BÄTTRE, HA DET BRA. JAG KOMMER IGEN...LINDA-HELT ENKELT.

Populära inlägg