lördag 22 augusti 2009

Fick inget svar på...

...varför jag skulle fota den lilla brandgula runt om på alla fyra sidorna åt A, men jag skulle tro att jag får det i en snar framtid...söt é den i varje fall!
För å vara bil.
Ett hemmabygge till, vilken i ordningen vet jag inte.
Och bra blir det!
Usch, nu luktar det nåt! Känner ni det?
Ett tag purshade jag honom att försöka öpppna eget o bygga rallybilar åt folk men det stupade visst på en del saker så det blidde inget.
Men de bilar han gjort och sålt vidare vet jag har bra rykte om sig.
Friman gör inget halvtaskigt. Han skulle bara våga eftersom det är hundratals timmar borta från oss, hehehehe! Blink, blink.
Näe hörrni, det var attan vad det osar här nu!
Dags att avsluta inlägget!
Häpp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Andreas gör inget halvtaskigt,annars hade jag aldrig anställt honom.... ha de gött /Peter

Moster sa...

Låt det osa på du.När det är den doften så gör det ingenting att det luktar..

Linda sa...

Det är allt tomt efter dig på PTR... Hoppas du trivs bra på nya arbetsplatsen. Andreas hälsar.

Och ja Moster, man kan inte låta bli att skryta ibland:) Jag är så oerhört tacksam att Andreas äntligen får utlopp för sina intressen och kunskaper!
Då är han som när vi träffades. Glad nöjd och charmig fast lite trött ibland naturligtvis. Det är mycket nytt fast han hållt på några månader med yrket nu. Det tar ju ett tag att få rutin hur duktig man än är...Kram.

Populära inlägg