onsdag 5 augusti 2009

Det enda jag gör här...

...idag är att lägga in några nygamla bilder. Längst ner under alla inläggen.
A och Emil är med och testkör bilar idag, vart det nu var nånstans;).
Det blir en ny upplevelse för knoddkillen det!
Så han får se att det finns annat än rallybilar.
Visst är det bekvämt med banracing...LJUDEN, trängseln bland publiken, förväntan och spänningen. Nära till toa. Lukten av varmkörda bilar.
Ja, allt som hör till när det är motortävling. Jag tycker det är skitkul!
En rallybil ser man i några sekunder och sen hostar man ju bara damm!
Men det är en stämning och atmosfär runt rallyt som är svårare för banorna att slå.
Man SKA få grus och damm i munnen, håret, i öronen och på onämnbara ställen, det är grejjer det;)!
Man strävar efter en bra plats att stå på, man slipper trängas med för mycket folk!
Och man får motion.
Mysigt med picnickorgen (kras i tänderna)
Kaffet är supergott på en rallysträcka!
Enda smolket EGENTLIGEN är att jag har svårt med behoven när vi är ute så där.
Fästingnojja som jag har! Och nu MÅSTE jag nämna de onämnbara ställena, hahaha:
Vem vill köra ner arselet där bland timotej och ljung med vetskapen att man kanske får en fripassagerare så nära "själva verket"? Som dessutom är redo att haka sig fast i första bästa veck?.............................................................................................................va?

Inga kommentarer:

Populära inlägg