söndag 27 september 2009

Vilken dag det var!

Mantorp igår!
Killarna är ju helt suveräna!
Allihop!
Hela dagen var en enda nervpirrande historia.
Och när Filip körde var jag tvungen att gå därifrån. Ställde mig vid lekparken hos barnen.
Där var det bara rundgång från speakern. Hörde inte ett dugg.
Tyvärr var storbildsteven precis framför nyllet så ni må tro att hjärtat blev kvar i halsgropen innan det gick upp för mig vem som åkte av banan!
Jisses, tårarna hängde i ögonvrån!
Tack o lov hände det väl inte något allvarligare för killen som "kysste planket"...
Vid bilarna efter deras race var väl tongångarna blandade.
Jesper strålade.
Jocke var mindre glad och det tog lååång tid innan man såg något som liknade glädje där.
Förståeligt.
Fast jag tyckte de skötte sig exemplariskt där ute på banan!
Maten som Lena bjöd på var förstaklassig det är ju bara något jag måste tala om!
Det är bland det första jag har frågat A om när han kommit hem efter en racinghelg;)
-Vad har ni fått för gott av Lena i helgen?
Och så har han så gott han kunnat förklarat...
Så äntligen fick jag prova själv.
Mmmm!
Barnen hade en spännande dag och Emil är ju helt såld på allt av motorer som låter högt så där har ni en kille som nog kommer att prova på det mesta när han får åldern inne, skriv upp det!
Moa var väldigt inne i det också och somnade gott bredvid mig i bilen efter att vi käkat strax utanför Mantorp på vägen hem.
Själv låg jag bakom PTRekipagen nästan hela vägen.
Men strax innan Eksjö fick jag slutligen stanna på en parkeringsficka och kliva ur då rygg och ögon protesterade enormt. Skitjobbigt att köra i halvljus så långt!
Lät de andra få ett försprång så jag kunde köra på helljus mestadels av de sista milen hem.
Mörkerseendet är inte vad det varit.
Trötta, supernöjda ramlade vi i säng när vi kom hem mellan halv elva, elva!
Drog på TVn en stund.
Och se!
Där var det STCC!
Somnade ifrån och vaknade till att programmet slutade med blandade bilder därifrån.
Det kan ni också se i inlägget under här!
Fast mina bilder;)
Go natt folks!

Inga kommentarer:

Populära inlägg