lördag 5 september 2009

Pratstund med goda grannar!

Har suttit hos grannarna å pratat en stund.
Nu är kroppen helt slut!
Tillomed att sitta rakt upp och ner tar musten ur mig! ONT, ONT, ONT!
Vad är det här?
Nåja, jag slipper laga mat idag.
Gänget är i stan å fixar nåt. De är så omtänksamma........
Har kollat igenom lite här på datorn och det ska nog bli bra med den här med vad det lider. Får väl se när det kan bli lite bilder igen för det är så tråkigt att bara ha en massa text. Särskilt som jag inte har något roligt att berätta.
Vi får väl se när jag gör bort mig nästa gång kanske;)? Dröjer väl inte allt för länge om jag känner mig rätt!
Det gjorde jag i och för sig förra fredagen men det lämpar sig inte för en fridfull, harmonisk blogg som den här, hehehehehe!
Skojjar bara, det blir nog nedklottrat bara jag får lite distans först!
Och när jag inte blir trackad för det av make o grannar längre.
Men KUL hade vi. Sketsköjj!

Inga kommentarer:

Populära inlägg