måndag 7 september 2009

Sjukskriven...

...de sista nätterna också.
Sen en frivecka att kurera mig på.
Fått inflammationshämmande tabletter och tagit blodprover idag.
Läkaren såg att mina muskler utmed ryggraden inte "mådde så bra".
Hoppas jag får en återbudstid till Petter snart. Annars får jag vänta ända tills vecka 40 och det vete tjyven om jag pallar!
Vidare blir det sjukgymnastik.
Moa fick röntga sin fot också och det var helt ok.
Det trodde jag ju men läkaren ville ändå kolla hennes hälben.
Sen blinkade han mot Moa och sade att DET SKA göra ont att bli "överkörd" av en häst;)?
Hon sken som en sol och när vi kom ut från sjukhuset "glömde" fröken till och med bort att halta, hahahaha!
- Du kan väl halta upp till bilen i alla fall skrattade jag, fast det tyckte hon inte var det minsta roligt!

Inga kommentarer:

Populära inlägg