söndag 13 september 2009

Go förmiddag denna söndag...

...äntligen é A hemma igen.
Med mycket jobb i "bagagen".
Så kan det vara ibland i denna racingvärld.
Ibland håller allt, både bilar och självförtroenden.
Andra gånger stupar det lite här å var.
Huvudsaken är att killarna klarar sig från skador själva, resten är reparerbart. JU!
En tävling kvar.
Då tar jag barnen med mig å åker dit.
Tagit semester 2 nätter.
Då är det i Mantorp (där jag känner två "grabbarna GRUS".
Helgoa killar.
Men att jag stöter på dom där é la inte troligt, tyvärr.
Kanske andra motorfrälsta?)
Har många minnen från Mantorp park.
En del mindre roliga från "fylleparkeringen".
Samma där som på rallyvägarna.
Fylla och obegränsat med dricka och raggarrövar.
Märkligt?
Sprit och motorfordon hör inte ihop det minsta...JU?!
Sluttjatat om det för nu...
Barnen och jag hoppas ju få se en bra tävling och träffa glada förare med team efteråt!
Nu har jag visserligen inte talat om för dom än, att vi ska åka.
Kan vänta ett tag.
Vore ju snörpligt om det skulle bli förhinder av något slag. JU!

Inga kommentarer:

Populära inlägg