fredag 15 maj 2009

Ljuva fredagsmorgon.

Den började perfekt med att jag vaknade två minuter innan klockans larm väckte mig.
Solen skiner, fåglarna kvittrar.
Och bredvid ligger en småsnarkande flicka med öppen mun och ser helt bedårande ut!
I köket sitter tre "mjauisar" på golvet och väntar på frukostmackans pålägg som de alltid får en liten bit av.
- Nå, nu får ni ge er, skrattar jag. Jag har ju inte klivit upp ännu!
-Mja, men gör det då, svarar två av dom direkt.
Harry med sin högljudda stämma, oao, och Jörgen med ett svagt m.
Benny rörde inte en fena och det såg ut som om han ville hypnotisera mig ur sängen.
Så då gjorde ju matte det. Lite lagom stel.
Upp och hoppa kärring, hahahahaha.
Och nu sitter "ho" här och är så nöjd med att dagen började i dur!

Inga kommentarer:

Populära inlägg