fredag 22 maj 2009

Ett stilla...

..regn hörs. Det smattrar inte utan regnar så där så det bara susar lite.
Fast det är "dyngsursregn" ingen "fjuttskur" här inte.
- GÅ O LÄGG DÄ! Det borde jag. Klockan är bara 05.00.
Men jag kan inte.
Har ju en katt här som har ont.
Suck, gamla krigsskador.
Jag skrev av mig i ett lååångt inlägg igårkväll. Bara skrev av mig min förtvivlan. Brukar göra det men inte publicera utan spara som en anteckning...det blev publicerat men inte många hann läsa tror jag så...
Han är riktigt risig den gamle. Har "förbanskat" ont!
Det gör ont i mig med. Jag satt hos honom för en stund sen. Inte att tänka på att få se hur det onda ser ut...annars är det rätt ok. Barnen sover och ser så där bedårande ut som dom gör i det tillståndet:)
Snarkar lite lätt och är totalt avslappnade.
Nä hörrni här kan jag inte sitta.
Go morgon.

Inga kommentarer:

Populära inlägg