fredag 20 februari 2009

Ska bara...


...är just vad jag ska! Lägga mig.
Jag fryser ända in i benmärgen.
Ska det bli väderomslag igen?
Eller mer kyla?
Har varit å handlat efter jobbet. Men först låg jag nån timme med svår huvudvärk igen. Mycket sånt sista tiden. Och denna trötthet verkar följa med in i 2009. Hela 2008 var bara ett stort trötthetsår! Snart behöver jag inte skriva mera blogg. Ni kan gå tillbaka ett halvår minst (och läsa hit igen)
Inget nytt alltså...
(Men du, Lasse?
Det stämmer nog det där du sa!
Jag är helt inne på det spåret också. Men vad göra?)

Det är synd att familjen, släkten och vännerna blir lidande.
Och umgänget med dom.
Det samveten gnager hårt inne i mig.
Och den onda cirkeln går vidare...och vidare, osv.
Tröttheten tar bort klarsyntheten och det braiga tänket!
Är det inte mera än så här?
Stoppklossen närmar sig tror jag. Jag ser det, känner det, men kan inte hindra det.
Och ikväll är det väldigt mörkt och kallt.
Natti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Både ljus å värme ska komma till dej. Tro på dej själv bara. När tiden blir rätt så händer det.

Linda sa...

Ljus och värme ok! Gärna.

Populära inlägg