måndag 16 februari 2009

Här kommer "nygammalt".

- Ge mig snö, sade jag.
Leendet kunde inte bli bredare från grannen!
Tur att öronen tog emot;)
SNÖ fick jag! Det ser ni ju på bilden!

I lördags på alla hjärtas dag tog vi fika, fyrhjuling, fullt påklädda barn och begav oss till en sjö.
Skogsvägen dit var ingen dröm för mig. Men det löste sig, fast jag körde inte ända fram.
Moa mådde inte så bra men hon var tapper de timmar IPRENEN gjorde sitt. Körde lite fyrhjuling hon med på deras "egna" bana som S gjort åt dom med stora fyrhjulingen med plog.
Tack, det var omtänksamt!
Ute på sjön for två 240. Och det blev några bra bilder för det är ju klart som korvspa att Nicke var med!
Vi hade jättekul!
Grillade och åkte sedan hem för Moas krafter tog slut tvärt.
Lilla gumman.
Hem till sängen och hon sov som en stock i ett par timmar.
Resten av helgen har hon tagit det lugnt. Hon ligger just nu och tittar på teve. Hon får vara hemma från skolan. En dag feberfri. Så får vi se hur det är imorgon.

Inga kommentarer:

Populära inlägg