fredag 29 juli 2011

Så har man jobbat en period...

...och har frivecka igen.
Som syrran sade: När du jobbar tycker jag att du jobbar jämt och när du är ledig tycker jag du är ledig jämt!

Ja, det går i ett, i ett;)

Allt är bra här förutom att Jörgen, vår katt, går under utredning om han har astma eller inte.
Han har fått kortisontabletter som vi ska ge honom ett tag.
Vi började i tisdags och visst blev han märkbart bättre direkt, bara det att idag är han väldigt rosslig i andningen igen:(
Väldigt slö.
Jag blir så sablars orolig och nere.
Vill ju inte att han ska plågas alls.
Älskar honom så mycket!
Håll tummarna.......

Den lilla sover, äter, leker och är så söt att det borde vara förbjudet att va så söt! ;)

Och som ni märker är det långt mellan inläggen här fortfarande.
Datorn är inte på särskilt ofta, åtminstone inte med mig vid den.
Mest Moaskruttan som sitter här.
Men snart nog är hösten och vintern här och då blir det mer skulle jag tro.
Vintern är ju inte min årstid precis................men nu är det sommar, lite plaskig för närvarande men det hör ju till.
Vatten ger liv!
Yihooo!

Inga kommentarer:

Populära inlägg