onsdag 27 augusti 2008

Onsdag.

Mm, lillelörda igen då.
Schemat för att vara en ledig dag= Nu om en liiten stund ska jag in till grannen här bredvid som håller på med flytt. Ska klättra på pall och skruva ner gardinstänger och annat pyssel.
Vid elva ska jag raka av mig håret!
Matdax, barnhämtning, läxor.
När Andreas kommer hem ska jag hälsa på en vän.
Låter ju inte så mycket men vet att tiden kommer gå snabbt!
Snart är det dags att krama kudden igen och sen upp 04:30 imorgon.
Jobb, jobb, jobb!
Var är den där stora vinsten? Jag som många andra drömmer ju om den?
Tänk att få rå sin egen tid, om så bara för ett tag? Fem år eller nåt;)
Och kammar man hem den riktigt stooora vinsten startar ett ställe för pensionärer i djurvärlden upp här i krokarna med stora ytor till alla och envar. En egen veterinär och gränslöst med kärlek. Och Suss och jag får häckarna fulla:)! Visst, starta upp med eget kapital, Lokaler och mark, men sen då? Utan sponsorer och marknadsföring tar det kapitalet snart slut hur stort det än är!
Hm? Drömma går ju?

Inga kommentarer:

Populära inlägg