söndag 3 augusti 2008

Milda makter!

Snablar och grobianer! Blixt och dunder! Jösses! Vilket liv det har varit på barnen som bor här på gatan idag. Jag har aldrig varit med om värre tror jag. Våran Emil har varit helt uppåt väggarna. Jag är helt slut. Förmodligen är det det som har varit orsaken till hans "spel" också idag. Trötthet. Det var ju RALLY från morgon till kväll igår. Sen hem en snabbis o duschade. Så iväg igen å grillade o partade hos farmor till långt in på nattkröken. Grabbarna kom ju inte hem förrns halv tolv inatt. Han är för skön Emil, gissa vad han sa strax innan de åkte hem? Han slog ut med armarna och log: Vilken fest vi har!
Moa å jag åkte hem redan vid åttatiden så vi sov när de kom hem. Jag vaknade av att de smög över gräset o kom in genom altandörren (jag råkade låsa dom ute) Emil hoppades på att vi skulle bli rädda men tji fick han. Morsan har superhörsel!
Imorgon får det lov att bli lugnare tongångar här o mindre upptåg annars får de se på andra bullar;) kanske bakar vi en sockerkaka. Ska visst bli redigt oväder redan inatt så det blir väl te att bli inne imorrn om det håller i sig.
NU är de färdiga för sängen här så det är bara till att önska ER alla en god natt så ses vi imorgon. Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Populära inlägg