onsdag 9 december 2009

Var till stan...

...skulle köpa julklappar minsann.
Men inspirationen tröt.
Bara ett litet till Emil och en lite större till Moa.
Svärmors är också kirrad.
Sen tog det stopp!?
Jag brukar väl aldrig ha problem att handla annars?
Nåja, det är ju ett tag kvar.

Direkt efter att jag kört barnen till skolan imorse åkte jag till PTR.
Hängde upp en fin stor stjärna i fönstret mot vägen.
En meter hög, den syns i alla fall;).
Och en julblomma till köksfönstret där, fast i tyg men jättefin ändå.
De ska väl också ha lite julmys däruppe?
Och jag ville ju ha en sån där stor stjärna så det passade ju bra, för inte får dom behålla den för alltid inte. Nähäerå.
Den ska jag ha själver sen.
Fast jag får ju vänta till nästa jul förstås...

För närvarande är det lugnt här hemma.
Moa och A är på bandyträning.
Emilaplutten blev kvar här hemma då huvudvärken gav sig till känna igen.
En alvedon och vila för att mota f..n i farstun.
Migrän vill vi inte ha!
Ett avslappnande bad brukar också vara effektivt.
Vi får väl se vad det blir av det.
Ses............................

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag var ju i Ullared förra månaden o hittade några julklappar, men sen har det bara varit jobb. Nu är jag äntligen lite långledig(6 da'r)så nu hoppas jag få lite gjort !

Linda sa...

Hoppas du har det bra dina lediga dagar och kan VILA och njuta av ledigheten emellanåt också!?
Idag ska jag göra ett nytt försök att hitta julklappar.

Populära inlägg