fredag 11 december 2009

Förmiddagen var riktigt seg...

...mådde väl lagom tjyvtjockt.
Huvud, nacke, rygg.
Mage.
Men det gick då rakt ingen nöd på mig då jag för några dagar sen stod på Maxi och fingrade ett tag på en dvd med Magnus & Brasse.
VARNING FÖR BARN OCH DET ÄR SERVERAT.
Så efter att ha velat en stund där i affären så bestämde jag mig och i dag tog jag fram den och glodde igenom.
Fasen va roliga de va ihop!
Och unga;).

Vidare har vi handlat julklappar idag och nu gick det bättre:).
Så nu är det BARA svärfar, gubben och mormor och morfar kvar som kommer hit julafton.
Men det blir väl det gamla vanliga;) till dom för fantasin tryter oerhört!
Till barn är det inga större problem, men vuxna, njae det är lite värre.
Kanske åker jag till IKEA och inhandlar smörknivar i trä och fixar till;).
Åsså några trisslotter dårå.............

Inga kommentarer:

Populära inlägg